Wednesday, April 1, 2009

ibuku inspirasiku....






ibu...ibu...
engkaulah ratu hatiku...
bila ku berduka...
engkau hiburkan selalu...
ibu...ibu...
engkaulah ratu hatiku...


asalamualaikum.....allllooooo....my frenz...hopefully korang sume berada dalam keadaan sihat hendaknya...emmmkali ni aku nak cite pasal emak yang aku sangat sayangi....cam lagu kat atas tu kan..ibu la ratu hatiku..yg merawat sgalenye..aku sayanggggg maka aku..x dpt dibayangkan kalo mak aku x de..evevn kalo mak x de kat umah kejap pon da rse kurang sangat...huhuhu...mane mak nak g sume aku nak ikut...hehehehe...bagi aku mak adalah insan paling istimewa skali...mak sangat penyabar walaupon banyak dugaan dan cabaran yang mak da hadapi..tp bese la kan org yang penyabar ni lagi kuat dugaannya.kadang aku tau mak sgt sedih tp dpn kitorang mak cuba sembunyikan..mak pon cam abah gak x penah pukol kitorang..paling x pon kene cubit jek..tu pon mase blajo ngaji mase kecik2 dlu...huhuhu...mak x pnh nak bezakan kitorang adik beradik..sayangggg mak...kitorang sume pompuan n sume rapat ngan mak..pape hal sume ngadu ngan mak...mak slalu pesan srh aku blajo rjn2 sbb mak kate mak ngan abah x de harte yang nak ditinggalkan..cume ilmu la yang dapat mak n abah bagi kitorang utk mase depan..so sedaya upaya kitorang adik beradik pakat nak bahagiakan mak ngan abah plak..antaranye ialah dengan kejayaan pljrn kitorg..InsyaAllah...ye la sape sangke anak hamid masuk "U". Alhamdulillah....n satu yang wat aku sangat terharu mak x penah x watkan aku bekal kalo aku nk g mane2..even mase kat skola dulu hari2 mak watkan aku bekal tau..sbb mak tau aku la anak die yg plg kuat makan..huhu..sampai la skrg ni kalo aku nak blk U msti mak mskkan mcm2 utk aku.mak rsau aku x mkn kat cn...kadang aku x nak sshkan mak to mak da beriya-iya nak bawakkan..so bawak je la...huhuhu...aku harap sgt aku diberi kesempatan membalas jase n pgrbanan mak n abah...Aminnn...aku akan pastikan mak x disakiti lagi...makkk..ude sayanggg mak....




sayanngggg mak!!


saye dan mak saye....

mak dan abah...

2 comments:

  1. Bismillahirrahmanirrahim..

    "Ya Allah, peliharalah dirinya Nurhidayah bt Mohd Hamid sekeluarga..amin.."

    Smg jd sang puteri yg solehah..
    <=)

    ReplyDelete
  2. aminnnn....
    thank moksu. u are de best frenz ever..sayanggg moksu..hehehe

    ReplyDelete