Tuesday, April 14, 2009

sifu saya....pengubat duka lara =)

asalamualaikum....hi kawan-kawan...aku da de azam baru...






aku nak tinggalkan segala kesedihan........






aku x nak bersedih lagi..............




aku akan pastikan keluarga aku sentiase bahagia dan dirahmati Tuhan..Aminn...




apa yang pntg skrg siapkan tesis n skor tuk this final exam....huhu pasni x tau la aku akan smbg ke x..tgk la kalo de rzki aku akn smbg..InsyaAllah..hmmm tuk kwn2 sume aku nak syer berkenaan dgn sifu saya...hmmm name sebenarnya Juffrizal..a.k.a Juff...hehehe...kitorg kenal lame da start drjh 6 ag...emmm tapi mse tu budak2 ag..ne tau psl cintan-cintun ni..asyk on-off..on-off jek.tp yg bestnye skrg kitorang jumpe blk..aku pon x sangke sbnrnye dpt jumpe die ag..ye la jauh sudah merantau org kat kg sndr juge yg ditunggu...x ke pelik tu...tp sememangnye die merupakan seorang yang amat istimewa...sgt2..cam yg aku pnh ckp die seorang pendengar dan juge pengkritik yg setia..pepe mslh pon aku msti cite kat die...dan bermula la tgs die sbg pakar motivasi...huhu..tp yg bestnye die ni cool jek..x penah pkr mslh..bg die hdp ni ade plhan..so terserah pde kite tuk wat pilihan mane yang lbh tepat...n jgn menyesali setiap kptsn yang kita da wat tu..enjoy je...die mmg pelik sikit tp stakat ni aku blh trme die...hehehe da lame pon terime....walaupe pon aku sgt berharap dan berdoa semoga aku dan die akan berkekalan sehingga ke akhir hayat...cewahhh....ni kalo die tau ni msti kene mrh ni.....huhu..
sifu saya, JUFF =)
saye n juff...

2 comments:

  1. huhuhuu..kena marah eh..lagi dia suka kot..ape-ape..semoga berkekalan..sehingga ke anak cucu...kawin jgn lupa jemput..

    ReplyDelete