Monday, April 20, 2009

motivasi diriku untuk jadi yang terbaik...

sayalah permata
anak kesayangan
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan
dengan kasih sayang
hanya yang terbaik untukku
menjadi harapan
di masa hadapan
sayalah
ANAK YANG CEMERLANG....
Assalamualikum kwn2...mse ngah study td tbe2 je aku ternyanyi lagu kat atas ni..kalo x slp ni lgu iklan susu dlu ni..bile nyanyi lagu ni je teringat kem motivasi mse aku nak pekse UPSR.huhu...mase tu pakar mtivasinye kao x slh pak ude kot nmenye.aku pon x ingt da nme pnhnye pe...da lme sgt..tp crmh mtvsi yg die bg mmg best...smpi meleleh air mate...lagu ni la yg die gune mse tu..die kate kami2 sume anak yg bek n bertuah.so kene blajo rjn2 smpi berjaye...bile da berjaye nti leh balas jase mak ayah kite...so sempena exam last semester ni aku bertekad gak nk wat yg paalling bek.pas ni tkt x de pluang nak amik exam ag..ye la kalo smbg master de la pluang tu..tp kalo x....ni la yg last..huhu...harapan tuk sem ni pon tinggi gak sbnrnye. tp tkt tesis plak sangkut..tp mntk2 x la...tuk tesis pon aku da wat yg terbek da tu...insyaAllah leh capai kot...n aku doakan sume kwn2, adik2 n termasuk dri aku skali akan berjaya dalam sem ni dan juge sem2 akan datang dan seterusnya akan mendapat kejayaan hakiki di dunia dan akhirat..AMINN...

No comments:

Post a Comment