Tuesday, April 14, 2009

hakikat rasa kita yang merasa 2

asalamualaikum....
hi semua...td aku mmg rse sgt sdh..tp x pe la aku redha sbb aku taw semua ni pasti ade hkmah di sebaliknya..cpt atau lmbt hkmt tu Allah saje yang tau..kerana sesungguhnya Allah maha mengetahui sesuatu kejadian itu..x pe la aku pasrah...dan aku rse sgt tringin untuk berjumpe dgn org tu..sbnrnye die hanyalah insan kecil yg bru mengenal dunia..hakimi namenye..tp aku x psti berapa umrunye skrg..aku x prnh knl atau pun berjumpe walau sekali pon..tp aku sgt berharap dpt bjmpe dgn hakimi suatu hr nanti...mesti abah sgt teruja dgn khdrn hakimi...ye la kitorang adk brdk sume pompuan...mgkn de pntgnye anak lelaki..huhhhhh...x pe la ape lg yg blh dikate...aku cume berdoa dan berharap hakimi akan menjadi insan yg berguna kelak..Aminnn....
td mse tgh bersedih aku jumpe sifu aku...aku rindu sgt kat die..die la teman setia yang slalu jadi tmpt aku meluahkan pepe pon...setianye die pada aku x dpt disangkal lagi..walaupon bru blk keje die msh nak teman aku gak.sian die..huhu...aku harap die akan sentiasa menemani n setia dgn aku sepanjang hayat ini..InsyaAllah...bile aku cite psl mslh aku kat die...die tng je..tp die nshtkan aku trme semua ni sbg satu dugaan..die kate msh de org len yg de mslh lbh trk ag dr pe yg aku hadapi. die ckp ag aku msh bertuah sbb msh de fmily yg sgt syg kat aku...pastu die ckp aku ni yg terlebih-lebih pikir sdgkan bende tu simple je..huhu...tp mmg pon aku suke pikir...(tp bkn pk yg bkn2 tau). die smpt psan kat aku jgn sdh2 sbb exam da dkat. lbih bek fokus pd exam dulu...aku bukan pe...aku cume nakkan fmily aku bersatu mcm dulu...sbb tu aku ske mse zmn kck2 dulu...walaupon hdp ssh skit tp x de pon mslah..(emm maybe kck2 ne tau mslah,,yg tau main je). tp rindunye zmn kck2 a.k.a zmn kegemilangan dulu2...selalu dimanje abah ngan mak smpi peah pon jeles...ari2 men pondok2..make up2..n plg best skali kalo ptg je msti men baling selipar...sonoknyee.....kalo la mase boleh diundur....
mase berlalu meninggalkan kite...ape yang tinggal hanyalah kenangan semata-mata..semoga ia tetap subur dalam memori kita...terutamanya bg dri aku sndr...memori memiliki keluarga yang bahagia dan ceria akan tetap aku simpan sbg satu kenangan terindah dalam hidup aku...aku x mengharapkan ape2 melainkan daripada memiliki keluarga yang bahagia dan harmoni...yang sentiase bersatu...susah dan senang bersama...
SAYA SAYAANNNGGGGG KELUARGA SAYA!!!

No comments:

Post a Comment