Tuesday, April 7, 2009

anugerah dekan '09


asalamualaikum sume...hi...hi...hi...
emmm ari ni aku n kwn2 p mjls angrh dekan. sbnrnye x jgke dapat ag kali ni.alhamdulillah...tuk sem ni aku target nak dpt ag..insyaAllah...kalo ikut dekan kata sem lpas de 222 student yang layak dapat anugerah ni. kalo x slah student master dalam 30 je kot n yg slbhnye dak b.a. aku dak linguistik thn 3 de 6 org..semuenye adalah girlz...bese la tu...huhu..tp kan td cam x best sgt la..boring nak tgu bile nak hbs..huhuhu.aku da tersengguk-sengguk thn ngtk...ntah pape je la..tp ni la antare kngn yg akan aku ingt smpi bile2...lg la bile aku ingt yang aku kat sini tinggal bpe ari je ag..nak smbg master pon lom tau lagi..huhu..sedihnye nk tglkan ukm..x pe la stp yg bertemu msti akan berpisah kan..emm tu kwn2 semua gmbo kat bwh ni skit sbyk yg blh aku syer mse mjls tu berlangsung..


yea...i got it!!


ngan mas, ika n eda =)


mas n ika
eda n aye =)

2 comments: