Wednesday, March 18, 2009

majlis sambut menantu....


asalamualaikum....hai sume...kali ni aku nak syer plak psl jls smbt menantu aritu..kalo aritu kat perak, kali ni kat johor plak. punye la smgt aku nak rewang mlm kamis aritu pas klas stilistik aku trs grk blk..mujur blk ngan kete. xde la rse pnt sgt.huhu..dlm kol 12 gak bru smpi umah..dan orang pertama yang aku jmpe ialah mak aku yg sgt aku syg..huhu..x lame tu abah plak blk keje.rupenye abah x shat.cam nak kene cikungunya pas blk dr perak aritu. sian abah...dan pas kitorang mkn same2 aku terus crk aisya...rindunye ngan aisya....stp kali blk msti aisya len..mkin gebu je aku tgk.huhu..brt mkin bertambah..jln je x pndi ag..mlut plak asyik membebel je..aisya2...

aisyaku.....

emm keesokan hrnye plak aku bz kms umah sbb nti rmbgn dr perak tu akan stay kat umah aku.tp peah la org kuatnye..aku tlg2 je.agpon bab kms mengemas ni aku mls ckit..huhu..smpi ptg gak kitorang kms umah dr dpn smpi dpr..kire aritu aku x rewang kat umah atuk la..rewang kat umah je.huhu..da ptg bru g umah atuk tp sume da setel da...n mlm tu cum pun smpi ngan rombongannye skali.alhamdulillah mereka2 smpi ngan slmat. emm aisya pon smbut gak atuk dia tu..huhu.cun tu aisya sap pki tdg ag tau..ahaks..pas diorang sume makan, diorang pon tdo..emm ye la pnt tu jln jauh..de antare diorag yg 1st time smpi jhr..huhu..aku plak tdo lmbt mlm tu..pas ngopres ngan peah n mak bru la aku tdo..
aisya wif cik yayah....hehehe =P

esoknye awl2 pg lg kene bgn da.nsb bek la srpn da tempah.jd aku wat air je la.hehehe..tp mak plak nak wat srpn tmbhan..nsb bek angah cpt smpi so angah ngan abg emi la yg grg mihun..(syu ingt ag x mihun yg touching tu..huhu).pas siap srpn sume aku ngan peah pon g uruskan papan tande arah tuk msk kat kg aku tu..da kitorg merempit pg2 g stp simpang tuk tmpl kertas tu...pastu kitorg kene siapkan bunga manggar plak..blk je sume da siap.tgl nak berarak je..aritu pon berarak awal gak sebab pengiring nak blk perak pas mjls..so dlm kol 1.30 gak kitorng berarak..aku nagn peah la jd tkg bwk bunge manggar tu..huhu klako gak..jauh tuu kitorng jln dr simpang smpi umah atuk..berpeluh gak tu...tp yg pntg hepi..cum n cik sima pon cntk aritu...tema mjls wane ungu..so sume klhtn keungu-unguan..hehehe..pas tu de silat2 plak..lynkan je la..tp kan aku rase mjls angah aritu ag best...cam rase sume ikut flow n smooth je..tp mjls ni pon ok gak. cume de la krgnye ckit.emm x pe la tu...kire ok la...hehehe..anyway sume da slmt n hrpn aku cam bese la moge2 cpt dpt anak..hehehehe....

masing2 amik turn nak gmbo ngan kacum..huhu

di sekitar majlis cum dan sima...







semoga cum dan kita seua akan terus bahagia dan dilimpahi berkat dan rahmat drpd Allah Swt...InsyaAllah....

2 comments:

  1. amiin!

    maksu mendoakan yg terbaik buat semuanya.. =)

    p/s: ehem2! MIHUN SATU!!!!
    siap! tih3! =p

    ReplyDelete
  2. hehehehe...kalo nak g umah la.huhuhu

    ReplyDelete