Monday, March 23, 2009

dialektologi...siap juge kau akhirnye...


asalamualaikummm....



hai2...hari ni aku kene present asgmen dialek plak..bersusah payah da kitorg wat akhirnye lgkap sudah....gabo kat atas tu adelah ahli2 kumpulan aku...dari kiri tu cheq ti a.ka. rumate kesayangan, yati, gun n aku le....hmm asgmen ni nmpk cam simple tp ssh gak tu.png pale gak diwatnye..tp x pe kitorg berjaye siapkan kan gak.dan hasilnye memuaskan sbb dr fazal x byk komen.n die kate bagus sbb banyak analisis.huhu...ekceli kitorg wat psl fonologi dialek kedah..best gak la wat keje ni walaupon sume x bpe tau sgt pasal fonologi..aku pon men bantai jek..hehehe...x sgke plak btol..alhamdulillah...pas ni de banyak ag keje yg menanti...yg plg menakutkan skali adalah tesisssss!!!aku msti submit mgu 14 nti...adoiiii.....makkkk ude nak blk kg la camni....huhuu.....

No comments:

Post a Comment